20 czerwca o godzinie 14:00 nastąpiła przerwa w działaniu przekaźnika Orange i T-Mobile (NetWorkS!) w Gostyni, umiejscowionego na dachu budynku przychodni zdrowia przy ul. Pszczyńskiej. Przerwa w świadczeniu usług z tej lokalizacji trwała ponad 10 godzin. Zasięg obu sieci wrócił w niedzielę 21 czerwca, kilkadziesiąt minut po północy.
Archiwum wiadomości:
Od 14:00 występują problemy z zasięgiem sieci Orange i T-Mobile w Gostyni z masztu przy ul. Rybnickiej 2. Użytkownicy mogą realizować jedynie połączenia alarmowe. Pozostałe sieci komórkowe dostępne są we wszystkich technologiach.
Od 14:00 awaria (?) sieci @Orange_Polska i @TMobilePolska w Gostyni z masztu przy ul. Rybnickiej 2. pic.twitter.com/mnPAGTOhAs
— gostynslaska.pl (@gostynslaska) June 20, 2015
Aktualizacja: Operator sieci Orange na swoim fanpage’u zapewnia, że trwają prace naprawcze. Problem dotyczy nie tylko Orange, ale również abonentów T-Mobile, ponieważ obie firmy świadczą usługi w Gostyni w oparciu o wspólną infrastrukturę (spółka NetWorkS!).
@Orange_Polska na fanpage'u FB zapewnia, że trwają prace naprawcze. Póki co stacja przy Rybnickiej 2 nie działa. pic.twitter.com/XuGiFwDBX5
— gostynslaska.pl (@gostynslaska) June 20, 2015
Aktualizacja: Wznowiono działanie.
Jest już zasięg. Gostynski nadajnik należący do sieci Orange Polska po 10 godzinach przerwy wznowił prace.
— gostynslaska.pl (@gostynslaska) June 20, 2015